10e april 2011

2011-04-10 @ 12:58:40 Allmänt

Godmorgon!? Haha nee kanske inte.. Tog en lång sovmorgon idag till typ 11 någongång.. Gick upp, drack lite kaffe (as usual) & sen ut med hunden. Tog på mig träningskläderna idag istället och drog en bra runda. Först rastade jag honom som vanligt & sen in i skogen. Sprang lite faktiskt & på slutet blev det pw  Riktigt skönt var det!

Snart blir det frukost, wie klockan 1 haha! Äggröra med bacon & lite annat gott i.. Har inte så mycket att berätta.. Kanske något om igår då. Jo, mamma köpte soffa. Rätt nice är den, gillade den inte alls först men det fanns fan inget vettigt där & sen efter ett litet tag när jag provsatt på massa olika sätt, kollade andra färger så började jag faktiskt gilla den!

Sen tog jag en liten runda själv på Frölunda Torg, köpte lite grejer MEN det är faktiskt saker jag har letat efter sen några månader tillbaka men inte kunnat hitta.. Kan visa senare  & sen drog vi till brorsan. Åt god mat & softade där hela kvällen, kom hem halv 1 på natten faktiskt..

Dagens planer: inga! Soft-söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0