13e april 2011

2011-04-13 @ 17:35:47 Allmänt
Glömde tydligen att uppdatera igår, kom på det mitt i natten när jag skulle lägga mig haha! Igår var jag ändå bara hemma, pelade lite med min jobbmail & lite sånt, sökte program & kurser till hösten & klippte och höll på att sortera i mina 5 miljoner tidningar. Ska slänga alla så håller på att klipper ut allt jag vill ha kvar & kommer sen att sätta in det i en eget block typ. Massa bra tips & så där

& idag då. Klant nr 1 som jag är då trodde att jag hade läkartid 15:45, när jag klockan 11 ser att ojdå. Ska visst vara där om 40 minuter!!! & jag bor liksom 40 min från stan & satt dessutom HELT ofixad när jag dessutom ska gå på gruppintervju efteråt! Jävlar vad fart det blev i mig kan jag iaf säga.. Blev över 10 minuter sen men dom sa att det var lugnt så det gick ju bra som tur var, puuh!

& sen var det då gruppintervjun. Har aldrig varit på gruppintervju innan men det gick väl bra. Svårt att säga bara hur man framstod för dom liksom :z Men vi får se..

Nu har jag fett ont i huvudet iaf & ska ut lite med hunden. Sen får jag väl vila eller något framför någon serie eller så. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0