1a april 2011

2011-04-01 @ 12:01:12 Allmänt

April, april din dumma sill!

Nee, jag brukar inte falla offer för aprilskämt faktiskt. Mamma försökte på sig att hon åker till Paris imorgon själv i en vecka.. HAHAHA! Jag vet att min mamma inte hade klarat sig varken på flygplatsen eller Paris själv så gick inte precis på den.. Sen ser man så jävla tydligt när hon ljuger

Aja.. Igår då.. Var som sagt i stan. Innan jag skulle gå & göra naglarna bestämde jag mig för en liten runda i affärerna. Gick in på hm eftersom jag var ute efter en klänning eller jumpsuit. Hittade en dösnygg jumpsuit & la undan den. Sen efter naglarna när jag skulle hämta ut den så hittade jag en till. Båda två är sjuuuukt snygga på sitt sätt & den ena är lite mer uppklädd, kunde inte bestämma mig så det fick helt enkelt bli båda

La också undan två mönstrade snygga tunna haremsbyxor på BikBok till idag eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken jag skulla ha. Mamma & jag skulle till någon möbelaffär idag så tänkte att jag tar det på vägen så kan hon hjälpa mig med råd. Men eftersom jag köpte två jumpsuits igår så skippar jag byxorna faktiskt - lite synd men jag är faktiskt inte i så stort behov av dom, dom kan vara lite svårmatchade också tyvärr :z

Jaaajaa.. Lägger upp bilder senare så kika in då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0