16e april 2011

2011-04-16 @ 15:25:49 Allmänt

Har tyckt att tiden har gått så otroligt långsamt hela tiden men nu när jag kollade på datumet fick jag en känsla typ som: va, redan 16e april!? Har ju jobbat skitmycket innan så därför är jag van att dagarna bara flyger förbi.. Men nu är det ju verkligen inte så! Så det kändes lite skumt & ha den känslan. Visst, det är otroligt skönt att vara "ledig" så mycket nu och jättekul när man väl får jobb men det tar ett litet tag att vänja sig vid känslan - fortfarande faktiskt haha..

Skulle egentligen ut idag & äta med massa folk & sen dra ut & festa men ärligt talat så har jag ingen lust.. Har inte varit ute en enda gång sen jag kom hem från Izmir. Inte konstigt det kanske med att det gick helt åt skogen senast men tror faktiskt inte att det beror på bara det. Pallar inte spekulera i vad det är för orka göra en stor grej av det, drar ut när jag känner för det & dessutom gör jag det helst med Emma & Narin

Så har bara myst rundor här hemma idag, kollade på Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. Dom visade den på svt1 förut så det var nostalgi på hög nivå!

Ska inte göra något speciellt nu, bara vänta på älsklingen min tills han kommer hem från jobbet & vi kan prata.. Saknar han sinnes mycket, gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0