21a april 2011

2011-04-21 @ 13:24:21 Allmänt
Grattis pappa!


HAHAHA hade precis telefonbriefing eller vad det nu än kallas med mitt ena jobb. Det var lite läskigt för det var liksom en som tar hand om det hela och sen tre stycken personer som ska jobba, lite så rörigt där i början när alla pratade i mun på varandra ba: hej, hej, hej.. Men aja, värt var det iaf.

Undrar vad jag ska göra nu då..? Kolla lite serier förmodligen & sen kanske dra en pw.. Åh, ser framemot påsk nu & massa god mat. Snackade om det redan i början av mars med min snutte, haha  Fast då sa jag typ.. Jag vill stanna här tills typ en dag innan påsk, sen åka hem & äta massor med mat & sen kan jag komma tillbaka! Båda två tyckte det var en underbar plan, men nää. Så funkar tyvärr inte verkliga livet :z Men nu är all mat här iaf & det är bara 40 dagar kvar!  Så jag pallar nog hålla ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0