22a april 2011

2011-04-22 @ 18:34:03 Allmänt
Kom precis in från en härlig promenad med hunden, gick lite i skogen medans mamma plockade påskris (?) eller ja, iaf något att hänga ägg, fjädrar & krafs på.. Minns inte om det heter så nämligen..

Stack även ner till mitt fd jobb förut & hälsade på lite folk, fick självklart gratismat även. Det satt jäääävligt gott ska jag allt säga! Har iaf made up my mind. Kommer tillbaka dit & jobbar typ en månad efter Turkiet i sommar, tjäna lite cash & fördriva tiden.. Ska ner imorgon eller nästa vecka igen & snacka med chefen.. Han blir nog glad iaf..

Nu ska jag bara chilla lite, efter hunden har torkat (han badar nu) så ska jag dammsuga mitt rum, börjar bli lite äckligt nu haha!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0