29e april 2011

2011-04-29 @ 21:15:42 Allmänt
HERREJÄVLAR vad jag är sämst på att skriva, men ääsch.. Skyller på det fina vädret & häng med underbaraste! Har fördrivit dom flesta av mina dagar med frugan, druckit vin & pratat skit, hos mig, hos henne & inne i stan.. Men ska nog börja uppdatera lite nu igen iaf..

Har även jobbat min första vecka på mitt tredje jobb! & faktiskt också mitt andra, haha! Båda har gått bra. Det ena är att jag städar hytter på Stena Line, inte allt för kul med ett jävla städjobb men vafan, goa pengar! & det andra är kontroller i diverse butiker. Kan ha skrivit det innan men är inte säker.. Får se när Stena ringer mig nästa gång, det är ju trots allt hos dom jag kommer ha flest tider..

Ouuff, har ont i huvudet nu men TAGGAR imorgon! Ska bli fett kul, ut med frugan (såklart!!) & diana & hennes två polare.. Blir nog Trädgårn' (vad annars!?) där vi har köföreträde, gratis inträde & får sexor tequila shottar för priset på fyror! Var & köpte baginbox & lite cider, två nya smaker så får väl säga sen vad jag tyckte om dom.. Allt var typ slut haha! Iaf på vin & cider avdelningen.. Fanns typ 5 bacardi breezer i cranberry smak & sen såg jag en låda på golvet med nåååågra få pineapple & mango, haha! Sverige = party people #1...?

Okej, ska dricka lite vatten nu.. Få bort fucking huvudvärken, fixa lite papper inför jobbet imorgon (kontroller) & sen fixa fotbad för mina ömma fossingar..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0