4e april 2011

2011-04-04 @ 15:50:26 Allmänt

Kom hem för en stund sen från centrum där jag delade ut lite mer cv:n.. Som jag misstänkte så har typ alla redan fullsatt men vissa tog emot cv:t ändå, man vet ju aldrig om någon slutar eller så. Det var dock en butik som verkade vilja ha extra hjälp så jag hoppas sååå innerligt att dom ringer mig! *Peppar, peppar ta i trä!*

Blev inget kolla på soffor idag för mamma har fått en allergisk reaktion så vi måste in till akuten :z Ska dra om en halvtimme ungefär. Annars så har jag följt mina planer jättebra idag, känns skönt!

Fick btw lagom ryck när jag skulle av bussen förut, den var fullknökad med skolelever & här där jag bor är dom jääävligt högljudda & kaxiga. Det satt en tant bredvid mig som bara drog in sina ben lite när jag skulle av vilket gav mig i princip noll utrymme att komma förbi & dessutom hade hon någon vagn nedanför. Stod massor med skitungar där också så jag verkligen knödde mig. Fick helt seriöst KLÄTTRA över hennes vagn & typ sa ashögt till skitungarna ba: URSÄKTA!?!? & då får jag detta svaret: ey lugna dig va.. HAHAHA! Så sa jag något i stil med: ah men vafan det är inte mitt fel att ni står här mitt i vägen, ni flyttar inte ens på er när man ska av! Shit alltså...
Jävla grott mongon...

JAJA, nu ska jag samla ihop lite grejer så jag inte dör av uttråkning på akuten. HOPPAS vi inte får sitta där i 100 år! Annars kan jag ju göra detta på akuten  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0