6e april 2011

2011-04-06 @ 15:33:13 Allmänt
Har precis kommit hem från stan, hade en intervju idag också. Tyckte det gick jättebra, han var så trevlig så & enkel att prata med! Men shiiit vad proffsigt allt var! Har aldrig varit på något liknande innan, haha! Får se hur det går då, *peppar peppar ta i trä*.

Annarzzz? Jo jag åkte till vårdcentralen idag också. Minns inte om jag har skrivit det innan men har haft massa problem med min stortå, började väl som nageltrång fast jag insåg nog inte det & sen svullna skiten upp. Blev infekterat & piss (Såklart! Det är ju mig vi snackar om).. Var där igår men dom ville ha en läkare som skulle kolla på det så fick komma tillbaka idag. Dom sa igår att det förmodligen blir operation men man vet inte & dessutom inte var dom ska utföra det. Kom iaf dit idag. Efter att ha visat tån i typ 10 sek sa hon bara: ne, operation får det bli. KOM HÄR! hahaha! Lite hastigt & lustigt där jaa, men lika bra att få skiten överstökat! Nu sitter jag med fete-tån med hundrafemtio varv av bandage runt & väntar på att bedövningen ska släppa så jag kan få dö lite av smärta

Nu ska jag äta lite soppa & läsa bloggar, chilla lite  PUSS!


Snaaaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0