7e april 2011

2011-04-07 @ 15:01:52 Allmänt
Hemmadag idag.. Skulle egentligen ha åkt till Frölunda för att lämna cv & träffa Narin & låna ut mina pumps till henne, men eftersom jag hade operation igår så tänker jag inte belasta min fot & dessutom trycka ner den i trånga skor.. Har faktiskt inte alls haft ont!? Skitkonstigt!

Har fixat lite med min bokföring, skickat iväg en ansökan & ringt tillbaka till min förhoppningsvis nya chef.. Ska inte göra så mycket mer idag heller, har hållt på hela veckan så idag förtjänar jag lite lugn

Jaja.. Ska bara kolla upp det med bagage inför sommaren, vill ha med mig två väskor men måste kolla om det är okej för flygbolaget och eventuell avgift för det.. Skriver nog senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0