8e april 2011

2011-04-08 @ 13:34:16 Allmänt

Är en smula förbannad just nu eftersom min "kära" mor bara tjatar & tjatar hela tiden!! Jag är en sån person att om någon tjatar på mig att göra något så gör jag inte det. Har alltid varit sån & kommer alltid vara. Spelar ingen roll hur jävla många gånger jag förklarar det för henne. Aja, skitsamma nu, orkar inte tjafsa om det här heller..

På vårdcentralen gick det iaf bra, dom sa att min tå läker fint & det ser allmänt bra ut. TACK! Äntligen får jag också läka bra, hoppas bara det håller i sig haha! Det sega är ju väntetiden nu men jaja det blir nog bra.

Dagens planer var egentligen inget speciellt men nu bestämdes det att jag ska in till stan, köpa lite grejer & så träffa Narin  Ska dra om mer än en timme så ska väl ta på mig vettiga kläder & försöka se någorlunda normal ut, uss gillar egentligen inte & gå hemma. Tycker jag blir så skabb då haha!

Aja, skriver senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0