Nattinlägg

2011-04-04 @ 01:01:11 Allmänt
Här sitter jag uppe mitt i natten.. Vet inte riktigt varför jag inte pallar gå & lägga mig. Slutade prata med älsko för över en timme sen & efter det läste jag lite strö-bloggar & kollade lite videos.. Har massa grejer & planer i huvudet som jag vill göra men tiden går ju inte framåt!! :z


Imorgon:

Ringa vårdcentralen
Ringa läkare
Dela ut mer cv:n, har lite speciella ställen jag ska gå till
Åka med mamma & kolla ny soffa, boo tidsödslande men det är något jag har lovat henne sen längesen!
Försöka hinna köpa två oljor
Ringa Moi (brorsans fru)

Det var planerna för imorgon. De viktigaste iaf..

& NU längtar jag efter sooool & lite värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0