Night talk

2011-04-08 @ 00:49:23 Allmänt
Nee, nu blir jag galen!! Har inte fått mina biljetter ÄN, jag fattar inte.. Har ju koden som man ska ha för att checka in men det känns bättre & ha själva biljetten ofc.. Har fan gått 2 dygn sen jag beställde & jag skickade till och med mail idag till dom så hoppas verkligen jag får svar imorgon!

Är inte alls trött, har bara ont i ryggen men det har jag alltid så inget annorlunda där. JUST DET! Fick jobbet som är för Stena Line & börjar den 26e. Hade gärna börjat tidigare men hon hade inga tider så jaja, nothing to do.. Jag kommer iaf städa & fixa till hytterna på båten.. Bara tillfälligt jobb ifs men alltid gött med pengar. & så kanske jag får vara på universeum också, dock är det på natten men tänk cashen där då!?  Hade varit kul & få testa på det någon gång iaf!

Fick även skatten idag, jojo man tackar, man tackar! & det bästa!? Jag borde få den precis innan Marmaris, wiie! FAN äntligen känns det som att saker vänder! Underbaaart!

Ska pela lite med datorn & sen sova tänkte jag, vårdcentralen igen 11,20 imorgon. Är stammis där nu haha! Mamma sa en väldigt bra sak typ igår: så är det när man blir äldre, man besöker vårdcentralen oftare.. Ouuff, börjar bli gammal & grå nu känner jag, haha. Fyller ju hela 21 år om ett par månader!

Godnatt var det nu  Vill ha min älsklings armar runt mig inatt.. 53 gün kaldı


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0