Orka

2011-04-04 @ 23:13:14 Allmänt
Sitter & lyssnar på lite go housemusik & tänker lite. Fan vad förbannad jag är. Innerst inne vill jag bara springa ut & skrika! Är förbannad på mig själv för jag alltid stressar upp saker så jäävla mycket, är förbannad på dig för du inte förstår.

Du är annars sjukt bra på att förstå men denna tajmingen var inte den bästa. Har du sämre nyheter så ta det när vi kan prata om det ordentligt, istället för att du tack vare detta stressar upp mig (självklart hade jag fuckat ur även om vi hade kunnat prata igenom det ordentligt) men på detta viset som det blev nu är tusen gånger värre. Jag är jävligt långsiktig & det vet du om. Varför blir det såhär då?

NU passar det fan inte för jag har två dagar fullspäckade med saker som jag måste koncentrera mig på.. Nää, istället kommer jag gå runt & tänka på denna skiten.

Kommentarer
Emma
2011-04-05 @ 00:03:13

Jag finns här för dig, always <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0