5e april 2011

2011-04-05 @ 09:34:34 Allmänt

Godmorgon! Såhär tidigt har jag inte varit uppe på ett bra tag - gick upp vid 8 uss, hehe.. Har lunkat runt lite hemma & nu sitter jag & dricker kaffe.. Ska nämligen vara på vårdcentralen 11,20 & efter det tänkte jag dra igen & dela ut lite cv:n fast jag troooor jag skippar det. Är fett trött faktiskt & kommer inte orka att ränna runt. Måste få lite mat i magen innan min jobb intervju som jag ska ha senare idag!

Yesyes.. Igår när jag var på väg in till akuten med mamma så ringde det från två olika företag som vill ha mig, wihoo!  Det ena var mer extra någon/några gånger i veckan men det andra tror jag var 6 timmar mån-fre. Dom skulle båda berätta mer idag. Ouuuff, jag hoppas! *Peppar, peppar ta i trä!*

Nu ska jag äta lite frukost & hitta på något kul att göra. Sen är det ut med hunden, fixa sig & dra..


Ouuff, ge mig NUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0