11e augusti 2011

2011-08-11 @ 16:57:36 Allmänt
Pratar just nu med kärleken i mitt liv.. Sista gången vi ser varandra/pratar i cam på ett bra tag. Ikväll åker han till militären. Egentligen ska han inte in förens kl 17 imorgon men bussresan tar 15 timmar. Fyfan säger jag bara.. Det låter som han ska iväg långt åt helvete men tack & lov är det bara en bit utanför huvudstaden Ankara, så det känns okej. 6 månader ska han vara inne. Ett halvt jävla år, känns fortfarande sjukt overkligt men jag vet att detta är något som behövs att göras & det är inte precis så att tiden kan gå bakåt. På något sätt går det ju framåt ändå. Kommer bli tungt utan honom!

Im gonna miss you my love! Seni seviyorum askim!





Kommentarer
Madeleine
2011-08-12 @ 10:50:26

Sv: Vi åker på torsdag till Side. Vi fick resefeber nu i början av veckan. Känns som man inte förberett något när man egentligen har fixat allt.



Fy vad jobbigt. Jag förstår dig verkligen. Jag tyckte att det var jobbigt att a distansförhållande med min kille dom första åren så jag förstår verkligen dig. Men du kommer bli så himla lycklig när han kommer hem sen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0