14e augusti 2011

2011-08-14 @ 18:26:59 Allmänt
Precis hemkommen efter jobbet & en runda med hunden.. Hade så jävla kul på jobbet idag, stod i köket hela dagen & bara garvade, UNDERBARA människor!  Faktiskt lite synd att jag bara jobbade till 17, visst såklart det är härligt att sluta tidigt men jag hade ju så kul.. Aja, repris imorgon. Ska ut med lite folk från jobbet då

Nu ska jag inte göra så mycket mer hemma. Bara ta det lugnt & sen duscha.. Är förresten så himla lycklig över att min älskling har kunnat ringa mig varje dag! Visst, vi pratar max 2 minuter men att bara få höra hans röst   Nu kommer det tydligen inte kunna bli lika ofta.. Men tiden går framåt!

Aja.. Nu kan jag inte skriva mer, har hunden sittandes i knät haha! Någon har saknat mig


Kommentarer
Madeleine
2011-08-15 @ 09:29:30

Sv: Nej det tror inte jag heller. Det ser nog ganska lika ut och varmt med :)



Jag kan tänka mig det. Och dom första dagarna och veckorna är alltid jobbigast även att det är jobbigt efter med men sen kommer tiden att susa förbi och sen är det dagen D, då ni träffas igen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0