16e augusti 2011

2011-08-16 @ 17:43:33 Allmänt
Blev ingen update igår för jag var så seg hela dagen. Skulle egentligen ha jobbat men när jag kom till jobbet så var hon tjejen som jag jobbade istället för där. Hon hade skadat sig tidigare men ville ändå jobba? :z Knas.. Så fick åka hem igen, men det gjorde inte mig något. Jag hade ändå försovit mig vilket resulterade i ingen frukost. Så äta var det första jag gjorde hehe.. Sen så vilade jag hela dagen & kl 17 var det dags att börja sätta igång med allt. Drog ut med tre polare från jobbet, vi hade aaaskul! Det fick jag sota för idag.. Hade NOLL lust att gå upp när klockan ringde 9, men var så illa tvungen. Hade nageltid & ville inte boka om den. Kan visa bild senare  Vi hade så mysigt så, hade bokat 2 timmar med ingen kund efteråt så satt kvar & snackade massa.

Annars så ringde älsklingen hela TVÅ gånger igår! Blev så jäkla lycklig! Första gången försökte jag ringa tillbaka med mitt internationella telefon kort men det fuckade så hann inte få tag på honom, försökte i en timme.. Men vips så ringde han mig igen, trodde inte det var möjligt men iih! Fick pratat kanske 2 minuter då.. Sen när vi var på väg till stället vi skulle in på igår så ringde han igen. Stackarn kunde inte sova för alla andra snarkade så mycket & högt, haha!! Blev helt förkrossad över att jag var tvungen att lägga på efter 5 minuter..

För er intresserade så är det här han gör sin militärtjänst. Precis i mitten av Turkiet fast högre upp.. Kan inte föreställa mig honom i militärkläder & säga YES SIR.. Tusse  Längtar tills jag får update med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0