19e augusti 2011

2011-08-19 @ 15:03:39 Allmänt

Funkade inte att ladda upp bilden på naglarna igår så den kommer snart i nästa inlägg.. Idag händer det mer än vad det har gjort dom två senaste dagarna iaf. Väntar just nu på att min brors fru ska ringa så jag & mammi vet när vi ska ta oss in till stan för att fira lilla mig.. Jag fyller ju inte år förens den 30e men dom har inte någon annan ledig tid fram tills dess förutom idag. Så idag ska vi gå på restaurang. Vart vet jag inte än.. Eller jo, El Corazon heter stället. Ett utav mina favoriter! Men om det blir deras uuuuunderbara stora pizzor eller tapas, det får vi se.. Kanske både och till & med

& efter restaurangen chillar vi väl hos dom, im hoping for cake  Eller pasta som man säger på turkiska, haha!

Sen blir det väl att dra hem.. Ajaa.. Ska ta det lite mer lugnt nu, något som jag är bäst på haha!


Kommentarer
Sanna
2011-08-19 @ 15:15:09

Snälla hjälp mig nå min dröm !



www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0