20e augusti 2011

2011-08-20 @ 12:18:31 Allmänt
Alltså wääh.. Mitt jädra nagel inlägg kommer ju inte upp! Fattar nada!! Har publicerat om det typ tusen gånger & det står att det ska funka.. Men det går ju inte :z Hoppas det dyker upp snart iaf! Enligt blogg.se publicerade jag det 19 timmar sen liksom!? (Tydligen så ligger det under gårdagens inlägg såg jag nu, fattar ännu mer nada eftersom jag publicerade det efter men ajaaaa...)

Igår iaf.. Vi gick till El Corazon & fick bord där.. Beställde in en pizza i två smaker & lite tapas.. Dock var vi lite besvikna på tapasen eftersom dom var så himla små! Menmen, det var ju gott iaf.. & hur ska man veta hur det är om man inte provar..? Efteråt gick vi & köpte glass & gick hem till min brors polare, där det var ännu mer mat.. Så vi åt mat från typ kl 19-00 HAHA! Höll ju på att dö efteråt! Fick tydligen en 3 månaders bebis i magen samma kväll också  haha.. Såg verkligen gravid ut igår!

Sen åkte jag & mammi hem. Fick vänta på bussen i 40 min för den som gick innan kunde absolut iiiinte vänta på spårvagnen vi kom med en ynka minut!? Men bussen vi satt på stod gladeligen kvar i 3 minuter, säkert mer! Så mina svordomar gick det inte nöd på igår natt iaf..

Idag är det pardeey! Arabian night hos Antonia.. Ska bli kul!  Måste bara komma på vad fan jag ska ha på mig, hmm.. Aja. Uppdaterar kanske senare.. Ska äta frukost nu & vila lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0