23e augusti 2011

2011-08-23 @ 17:50:40 Allmänt
Hejhopp.. Kom precis in från en timmes promenad med hunden i skogen. Vi har faktiskt jättefina motionsspår & stigar mitt i skogen men det är lite läskigt/tråkigt/långt att gå själv så jag & mammi gick ut.. Synd att man inte gör det oftare men det beror väl på det jag skrev nyss.. Vi gick iaf runt heeela lilla sjön som är här, trist som fan att det inte finns ett enda ställe där man kan gå ner i vattnet!! Vet att det ska finnas en annan lite sjö här någonstans men vet inte om den är likadan. Får väl kolla upp det någongång

Annars så har det inte hänt mycket dom senaste dagarna. Var ju på fest hos Antonia med temat arabiskt. Det var kul & fick absolut en ny vän! Hade dock gärna velat vara utklädd, men men vad ska man göra.. Sen så har jag bara varit hemma & tagit det lugnt. Ska jobba tors, fre & lör & sen veckan efter är det skolstart så passar på att njuta hemma nu!


Kommentarer
I JUST CAME TO SAY HELLO!
2011-08-23 @ 19:24:34

- have a nice day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0