24e augusti 2011

2011-08-24 @ 21:58:18 Allmänt
Idag har det verkligen varit lugna puckar! Sov aslänge för det kändes som att jag låg vaken hela natten & inte fick någon sömn alls.. Fast så var ju inte fallet? Vaknade två gånger men kändes ju typ som 1000.. Jättekonstigt!

& sen dess har jag i princip växlat mellan dator & tv.. Typical my life atm faktiskt.. Inte för att jag klagar. Jobbar ju ändå ibland & nästa vecka är det faktiskt skola.

Hittade en ny favoritserie förut idag också.  Jag som är sån serie-junkie liksom! Jag visste läääängesen att det var på tal att dom kanske skulle spela in den men visste faktiskt inte om det någonsin blev men jo så blev det tydligen.. Så ska kolla vidare på den nu & sen får jag väl sova. Öppning imorgon, 8.30.


Kommentarer
Zahraa | PiinkQueen
2011-08-25 @ 20:30:17

Allt bra?

Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0