25e augusti 2011

2011-08-25 @ 21:01:35 Allmänt
HAHA jag skrev precis 25e JUNI!? Wtf..? I WISH liksom... Åååh underbara juni  Hade den bästa juni månaden detta året & förra året kommer på andra plats. Undra hur nästa blir då?

Annars? Jobbade ju idag, 8,30-17. Gick bra men fyyy vad jag har ont i ena foten nu. Blev ju ganska så mycket av med mitt lilla problem som jag kanske skulle opereras för för typ 3 veckor sen, men pga trånga skor idag så börjar det komma tillbaka, wääh! Jag försöker förebygga det denna gången iaf med fotbad & lite annat. Hoppas det funkar för jag ska liksom ha klackar nästa helg, hehe... I-landsproblem!?

Ska öppna imorgon också men det blir mycket segare imorgon för jag ska visa Rashid hur man öppnar som arbetsledare + jag håller skift..? Jag vill inte ens köra skift så jag skiter i. Fattar noll av det nya kassasystemet också. Känns bra att en tjej som har jobbat EN månad kan det mer än mig som har jobbat två år!? HAHA som Narin sa: jag gav säkert bort massa gratisgrejer pga systemet. Kände lite så idag också va.. Skitsamma, ägaren pays

Happ.. Vet inte vad jag ska skriva mer så jag avrundar nog nu


(NU GER JAG FAN UPP! Försökt publicera en bild i typ 10 minuter :z Men åååh, skiiit i det då!)

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
2011-08-25 @ 22:36:34

Hej fina du! :) Var gärna med i min nya tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

p i n k n a t i ♥ n
2011-08-26 @ 07:06:08

Sv; Sök på namnring på internet bara så kommer det upp några butiker :)

Jo det är en ring på två fingrar, så vet inte, kanske blir för kort .. :/

I JUST CAME TO SAY HELLO!
2011-08-26 @ 16:42:40

Trevlig helg ♥

© sarastille
2011-08-28 @ 14:14:38

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas på måndag kväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

© sarastille
2011-08-29 @ 20:37:54

Har du sett filmen "Jag saknar dig"? :) Den går på bio just nu, och är enligt mig en av de bästa filmerna! Den handlar om att förlora någon som står en väldigt nära, och att sedan återhämta sig och gå vidare. Kika in på min blogg och kolla in trailern vettja! :) ha en bra kväll & en bra vecka.

Bitte Kråkbo
2011-08-30 @ 19:03:30

Hej tävlar just nu en jättefin ring hos mig=) delta gärna.

kram



http://www.lovemercury.se/?p=4200


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0