3e augusti 2011

2011-08-03 @ 17:21:23 Allmänt

& nu är det augusti. Känns lite, sådär.. Inte för att sommaren springer fram - det har ändå varit en rätt kass sommar sen jag kom hem från hjärtat. Det känns skönt för att då går det framåt med väntadet på att vi ska återförenas igen men samtidigt vill jag ju inte ha in han i militären.. Är rätt så van att ringa billigt till honom, prata på facebook/msn hela tiden, varje dag. Kommer bli tufft, kan liksom inte riktigt förstå det än!

Annars så har jag jobbat hela veckan, lite segt att gå upp 4 på natten men rätt så skönt att sluta 12.. Även om jag är lite som en zombie efter jobbet men bara 6 dagar kvar sen är jag leeeeedig!

Var ju ute i helgen som sagt. Den andra dagen var ju med Narin  Vi hade kul, men bara ett problem.. Vi kunde inte bli fulla för 5 öre, fattar INGENTING! Drack starka grejer med som typ absinth :z Var nog bara för jag hade mumsat så mycket av hennes goda mat innan  Aja, men det tar vi om & då jävlar haha!

Lägger in blandade bilder från mobilen som jag har tagit under helgen & veckan..




Kommentarer
Madeleine
2011-08-03 @ 22:50:40

Sv: Hej supersöta! Med min lilla blogg visste inte jag att det jag skriver och bloggar om är så viktigt. Men självklart ska jag berätta om mina collage m.m. Hoppas verkligen inte att du är irriterad för att jag inte gör det. Jag blir så glad när jag får feedback så att bloggen kan bli bättre. Hoppas att din sommar är toppen <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0