7e augusti 2011

2011-08-07 @ 19:24:54 Allmänt
Har inte gjort så jättemycket sen senast jag bloggade.. Bara jobbat & tagit det lugnt efteråt. Var ifs på bio i fredags med loffs, matilda & deras killar. Harry Potter såg vi & åååh vad den var BRA! Jag är ändå ingen sån som har stenkoll på alla namn, personer & händelser i alla filmerna men fattade det mesta ändå & tyckte faktiskt det var tråkigt att detta var sista filmen. Menmen, everything comes to an end..

Igår var åkte jag till brorsan vid eftermiddagen för att umgås lite med dom & självklart kramas med lilla Leah  Vi åt jättegod mat & så tårta till efterrätt - like we always do hehe.. Kom hem på natten typ och kollade lite serier/grejer på datorn & sen gick jag & la mig..

Idag har jag inte gjort mycket, bara varit inne hela dagen. Kollade på Paris Hilton's my new bff maraton som tv3 körde. Underbart, haha! Älskar när sånna program visas hela helgen då man ändå inte har något inplanerat..

Imorgon är det jobb igen som gäller, gå upp vid 4 igen då alltså. Hmm.. Mindre kul.. Kommer inte göra något speciellt hela veckan, bara jobba så får se när jag skriver igen. Väntar ifs på två besked, ett asjobbigt & ett spännande. Kanske uppdaterar om dom då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0