9e augusti 2011

2011-08-09 @ 17:31:47 Allmänt
JAG HAR KOMMIT IN PÅ BUTIKCHEFSPROGRAMMET!  Visste inte hur jag skulle reagera när jag såg besked igår, skulle jag skratta eller gråta? Det är här ju exakt vad jag har velat ett bra tag nu men och andra sidan så hade jag ju lite planer i januari/februari som jag faktiskt började tänka mer & mer på.. Menmen, skolan tar jag såklart först! Så nu är det såhär: skola i två år & klarar jag allt är jag färdig butikschef. Kommer läsa (vad som verkar hittills) sinnes roliga kurser! Under dom här två åren blir det såklart att åka till Turkiet när jag kan (lov, sommar osv) + att älsklingen ska komma hit.. Efter två år får vi se. Det är för långt fram för att säga/planera nu. Men fan vad GLAD jag äääär! Första året jag lyckas med att komma in på skolor, sammanlagt kom jag in på detta programmet & tre kurser! Tackar ju självklart nej till kurserna men känns skönt att veta att man faktiskt kan komma in på halvbra betyg & speciellt när man inte har gjort något jävla högskoleprov!

Detta var då alltså besked 1 jag väntade på.. & ikväll får jag veta besked 2.. Känns tungt i hjärtat men försöker att undvika det genom att slappna av med serier, fanta lemon & fotbad

Kollar just nu alltså på teen mom, har sett det till & från på mtv men när tv11 prackade in sig på våran kanalplats istället för mtv så får det bli att se alla säsongerna på nätet. Funkar lika bra det med. Vet inte riktigt vad som är fel på mig men nu gråter (eller blir iaf tårögd) till detta programmet. Beror väl säkert på massa olika grejer som pågår runt om mig & med mig nu, men det är okej i tider som nu..

Ska kolla vidare nu så uppdaterar senare/imorgon med besked 2..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0