Dear monday

2011-12-05 @ 15:00:43 Allmänt
Kom nyss hem från gymmet, så skönt!! Trodde aldrig jag skulle bli sån gymtorsk men tydligen är detta rätt för mig. Jag är ingen sån som kan springa ut i skogen & löpa i 60 min, TRÅKIGT & jag dööör alltid av all kall luft man sväljer! Plus att jag gillar att kombinera styrka, alltså maskiner.. Om jag bara kunde lägga till simning så hade det varit perfekt. Hoppas den nya simhallen blir bra & att man kanske kan skaffa något kort där.

Är iaf hemma nu & har precis ätit en underbar god lunch. Ska bara slänga på lite smink & sen åker jag & mammi till en lampaffär på backaplan. Vi har kollat in en lampa i hundra år typ som dom har erbjudande på nu i december så nu tänkte vi slå till!

Aja, dags att röra på sig..


Kommentarer
Marran
2011-12-05 @ 15:41:32

Tycker också om att träna och det känns så skönt när man gett kroppen en ordentlig omgång



SV:

ååh vad roligt! hur länge har ni varit tillsammans? Vart i turkiet bor han?

Madeleine
2011-12-05 @ 22:48:01

Aha, denna finns i alla fall att köpa på H&M för 149:- Billigt som attan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0