Im gonna show you what the fuck shut up means!

2011-12-03 @ 23:24:22 Allmänt
Hej katter.. Är hemma nu från jobbet & ooohhh säger jag bara! Har kommit på en djävulsk grej idag som jag snart ska sätta igång med, längtar!!

Imorgon är jag LEDIG & dagen ska börjas med ett fett hårt gympass & sen ska jag kanske till stan för att möta upp loffs, är inte säker än för har inte hört något från henne.. Annars så kör jag bara en hemmadag/kväll, skönt det med ju!

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, går & väntar hela tiden bara.. Vill boka min biljett nuuuu! Men vill ju fan inte boka den med fel datum så att jag måste sen boka en ny för över 2000 :z Enkelbiljett är nog inte heller & tänka på, då lär jag ju fastna där nere hahaha!

Aja.. Ska ta det lugnt nu, varva ner lite eftersom jag är heeelt lost efter dagens jobb! PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0