Myskväll

2011-12-02 @ 21:00:55 Allmänt
Sitter hemma ikväll & har myskväll framför Idol. Det var ett tag sen för jag har jobbat nästan varje fredagskväll. Idag var det skola iaf & vet nu ifs inte senast när jag uppdaterade men i vilket fall som så är jag fortfarande kvar & har även fått tillbaka motivationen lite när jag blev godkänd på min andra tenta!! Att det sen berodde på typ två poäng ifrån behöver jag inte nämna haha 

& om mindre än två veckor är det dags för min tredje tenta, juridik.. Fast det känns faktiskt bara kul & relativt lätt! Värre är det med den efter jul, men det tar jag då..

Pojken är även snart färdig med sin militär, känns så sjukt underbart! Hela den här tiden har faktiskt gått fort. Eller iaf oktober tills nu.. Så nu är det ju bara december ut & sen 18 dagar på det tills jag får vara i hans armar igen! SAKNAD!

Ska fortsätta kolla på Idol nu iaf & vänta tills det blir en dag mindre kvar...


Kommentarer
adem
2011-12-05 @ 21:24:55

hej

jag är göteborgare

hersey gönlunuzce olsun

hayatta hep gulunuz

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0