9e december 2011

2011-12-09 @ 22:22:14 Allmänt
Soft dag idag.. Har varit hemma & att kunna sitta här framför datorn medans man vet att många gör omtenta är rätt skönt 

Det enda jag pysslade med idag var att trotsa skitvädret & dra ner till gymmet.. Efter det gick jag till ica maxi & köpte gotte till middagen, lax med massa sallad! 

Haha & det roligaste ikväll - Diana ringde nyss & frågade om jag pallade hänga med ut, gratis inträde, köföreträde osv men nää fan. Börjar jobbet 11 imorgon + att jag drar hellre ut när man inte riskerar att blåsa iväg + när man kan dricka..

Dagens mat, ugnsbakad lax med lite ris & massa sallad, exotisk mangosås på laxen.

Kommentarer
nicole- skånsk knasig tjej ♥
2012-02-18 @ 22:03:53

vilken mysig blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0