14e maj 2011

2011-05-14 @ 14:49:06 Allmänt
Shoo.. Sitter här & försöker akta att inte kladda av mitt nymålade nagellack på tagentbordet, det håller fortfarande på att torka. Gult blev det denna gången

De senaste bloggfria dagarna har det hänt mycket men samtidigt inte typ, haha.. Jag har jobbat på som vanligt på Stena Line & nu är det inte lång tid kvar tills min sista dag. Den kanske kommer ännu tidigare dessutom för jag har en möjlighet att få några dagars jobb på donkan, ex-jobbet.. Får se vad som händer, har inte bestämt mig än..

Har även kört bil igen! Tränade först parkering & då kom det förbi en man som sa att jag parkerar förjävla snyggt! Vadå jag fick ego-kick!?  Sen skulle jag köra till Mölndals sjukhus & jag körde då alltså genom heeela stan - mitt i smeten vid rusningstid & det gick utan några problem som helst, känns galet gött!

Orsaken till att jag skulle till sjukhuset var att hälsa på min brors nyfödda flicka!! Sötaste lilla människan på jorden!  Är så stolt & glad över att vara faster till henne! Ska bli underbart att få se henne växa upp, vara med på allt som händer i hennes liv

& just nu idag, så väntar jag bara på att snäckan ska sluta jobba & ringa mig så får vi se vad som händer ikväll, vi har inte riktigt bestämt oss om det blir chill här, sätta oss någonstans & ta ett par glas vin eller dra ut. Menmen, natten är lång!



Kommentarer
Julia Swalander - Fotograf
2011-05-14 @ 15:00:55

Hej vilken fin blogg :)

Skulle vilja be dig om en liten tjänst, om du skulle vilja gå in på den här länken: http://visadintalang.se/fotobidrag-av-julia & rösta på mitt bidrag.

Kan tänka mig att länka dig för besväret! Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0