17e maj 2011

2011-05-17 @ 12:54:29 Allmänt

Orkade aldrig uppdatera i söndags & igår för att berätta om helgen. Är som en död fisk, bara sover hela tiden!

Vi hade iaf skitkul i lördags! Ska dra allt snabbt, orkar egentligen inte förklara haha!

Började med att jag mötte upp Emma & började fixa oss här hos mig, sen drog vi över till våran brunett arab för lite förfest. När det var dags att springa (!!) till bussen, vi hade två minuter på oss och jag brukar typ gå fem minuter hemifrån annars, så kommer vi fram till att Emma inte hade legget med sig preciiiis när bussen rullade in på hållplatsen. KUL! Så det var bara att vända tillbaka..

Nästa gång gick det bättre & så var vi på väg in till stan.. In på Trädgårn' & sen blev allt en dimma.. RIKTIGT kul var det iaf! Sen när vi skulle hem mitt i natten & brunett araben hade blivit hämtad av sin pojkvän så skulle jag & wifey gå till spårvagnarna. Vägen tar kanske 10 minuter att gå men allt blev kaos på den korta vägen. Vi bråkar med massa folk, jag springer över vägen, ramlar, Emma springer efter, tar upp mig, vi går vidare, en kille puttar mig (!?) så jag ramlar framåt & skrapar upp båda händerna & mina knän.. Jag har fortfarande riktigt ont! Iaf.. Vi kommer hem & jag ringer till turken & berättar allt. Hmm jaa kort & gott - våra salaklar blir inte så glada på oss dagen efter :z Trots dom sista grejerna som hände var detta en utgång som platsar på min topp 3 utan tvekan & jag & Emma skrattar skitmycket åt kvällen fortfarande!

Söndag - satt bara hemma hela dagen & typ sov.

Måndag - Åkte förbi jobbet för att säga att jag ska jobba där nästa vecka, 4 dagar, innan jag drar till Turkiet. & kl 12 hade jag frisörtid inne i stan så åkte in & färgade håret & drog hem sen. Färgen blev riktigt bra, fräsch som tusan! Hatar dock nyfärgad hårbotten därför färgade jag såpass "tidigt" innan resan så allting lägger sig..

& idag då. Inga planer, sa nej till jobb idag när dom ringde från Stena Line igår. Har ju skitont när jag går & vill vila upp mig inför nästa vecka.

Får se om jag bloggar senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0