18e maj 2011

2011-05-18 @ 10:37:38 Allmänt
Godmorgon! Har precis tryckt i mig frukost & är fortfarande lite jobbigt trött.. La mig sent igår, var uppe & pratade med älsklingen. Bråkade först ofc som vi har gjort varje dag dom senaste dagarna, men sen blev det bra. Känns lite overkligt att det är 13 dagar kvar tills jag får se honom  Jag började räkna från 60 någonstans där liksom..

Hade som vanligt massa drömmar inatt, pga fullmånen.. Sov ändå bättre än vad jag gjorde för två nätter sen, hade säkert 20 mardrömmar på bara ett par timmar :z Bland annat att jag var i mitt rum med Emma, vet inte vad vi gjorde men vi skulle väl sova eller något för har för mig att det var mitt i natten. Mamma kom in & sa lite grejer och så hörde vi helt plötsligt massa ljud och någon som bankar på våran altandörr som leder in till den inglasade altanen som är precis bredvid mitt rum liksom.. Så öppnar jag dörren ut till altanen försiktigt & så står det en man där i svarta kläder mitt i ösregnet, ser heeeeelt creepy ut i hela ansiktet och bara bankar & bankar!! Ouuuff!! Sen vaknade jag som tur var, men kunde fan inte röra mig en cm :z Härlig dröm!

Nee, byta samtalsämne jaa.. Eller skrivämne!? HAHA! Dagens planer är iaf att åka in till stan snart & möta upp Emma. Gå runt lite, kolla i affärer & snacka strunt.. Samma gamla skit som vanligt

Aja.. Ska läsa lite bloggz nu så hörs vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0