21a maj 2011

2011-05-21 @ 18:14:29 Allmänt
Ouuuff vaknade precis.. Har kollat på serier hela dagen så la mig i sängen istället med datorn på skrivbordet & någon gång tuppade jag av totalt! Men nu är jag uppe iaf, åt precis en del av pizzan vi gjorde igår. Den blev jättegod men degen var lite skum så vi ska testa med ett annat recept nästa gång.. Men tänker fan inte kasta en pizza liksom, haha

Skulle kanske in till stan idag & kolla lite på göteborgs-varvet tillsammans med Emma.. Hon skulle vänta i mål på sin duktiga pappa nämligen. Men jag kände att jag var alldeles för seg i kroppen & så har jag haft förjävligt ont i magen hela dagen :z Stannade hemma istället & lika bra det kanske?

Aja.. Ska kolla vidare på simpsons nu. Alla mina säsonger upp till 10 försvann på den sidan som jag alltid kollar på, men hittade en ny igår så kan kolla igen  Har typ en "besatthet" att jag måste se alla avsnitt av en hel serie, hahaha! Fett lam är jag men men..

Skänker en tanke till älsklingen & hans familj som förlorade sin farfar idag



Kommentarer
p i n k n a t i ♥ n
2011-05-22 @ 16:10:48

Sv; Hm menar du den där Proclé? Hittar bara den och den kostar 35 på Styleby Tyra :)



http://www.stylebytyra.se/sv/artiklar/smink/lappar/lappbalm-volume-booster.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0