23e maj 2011

2011-05-23 @ 20:52:39 Allmänt
Ouuuff är nu hemkommen efter jobbet.. Skulle egentligen ha slutat 18 men stannade till 19 eftersom jag skulle utbilda en ny kille i stängning i kök, han var jävligt grym så det gick snabbt! Rätt bra dag idag allmänt, men var lite stressigt där ett tag. Hade MASSOR att göra + alla från ALLA håll ba: Suss.. Suss.. Suss! Suss!! What can i say... Number one always  HAHA! Sen var det kaoz med kassan.. Förut "fattades" det tydligen 1500 kr & idag 500 kr (Y) Ska bli spännande & se hur dom går tillväga nu & vad som egentligen har hänt...

Annars..? Kom hem & fortfarande uppe i varv så passade på att få bort lite grejer från min lista på saker jag måste göra innan jag åker till turken  Skrev vad min pappi ska tänka på om lilla hunden när dom ska passa han - mitt liv! - i 10 dagar..

& imorse ringde jag även till Stena Line & sa att jag inte vill vara kvar där.. Hon tog det ganska bra, detta var ju liksom en "provmånad" för båda parter. & sen så bokade jag nageltid (efter sisådär 6-7 veckor) tills på onsdag + kloklippning för hunden. Känns BRA att jag börjar få allt gjort nu!

Ska försöka ta det lite lugnare nu & göra lite övningar för ryggen så jag mjukar upp den inför ett arbetspass imorgon också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0