2a maj 2011

2011-05-02 @ 14:13:58 Allmänt

Ååh äntligen maj! & bara 29 dagar kvar tills jag är i min älsklings famn!

Idag är planerna att bara ta det lugnt hemma, har svirat runt som vanligt i helgen så skönt med lite chill.. Var ute i lördags så som 95% av sveriges ungdomar, hehe.. Hade förfest hos Diana & sen drog vi till Trädgårn'.. Dock blev det inte riktigt som vi tänkte eftersom den ena tjejen var fett tråkig & ville dra till ett annat ställe, men jag & frugan vägrade eftersom vi vet hur skit det är där så vi hade det kul själva resten av kvällen. Men jaja, blir utgång med dom sköna tjejerna senare istället!

& igår då vaknade jag upp med liiite ont i huvudet som ifs försvann ganska fort. Vi drog till mitt ex jobb, donkan, & jag fick ÄNTLIGEN tummen ur röven & snackade med min chef.. Så jobb har jag fixat i sommar, wiie! Sen stack vi till stan & mötte upp loffs och matilda, fikade lite & gick på stan

Så det var väl helgen i snabba drag, förutom jobb & så då men det orkar jag inte ta upp.. Inget speciellt heller, haha!

Nu ska jag kolla vidare på Glamourama & sen blir det lite andra serier.. Funderar på att dra ner till ica & köpa lite gotte tills ikväll. Får se om jag pallar..

Gammal bild från en fest - Matilda, Loffs & lilla jag.. Frugan var tyvärr (!!) inte med på festen så därför står hon inte bredvid oss på bilden, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0