29e maj 2011

2011-05-29 @ 22:48:56 Allmänt
Nu var det ett par dagar sen igen sen jag skrev senast.. Har inte orkat uppdatera det senaste, inget speciellt utan bara så.

Snabb update då.. Jag har bara jobbat typ.. Sista dagen var i fredags & då var jag riktigt trött så det tar på en att helt plötsligt hoppa tillbaka så snabbt in igen i rutinerna, men med facit i hand så har alla jobbdagar gått bra. Gjorde inget speciellt i fredagskväll. Tog det lugnt & kollade igenom massa serier.

Igår så kom Emma till mig efter hon hade jobbat. Vi gick till ica maxi & köpte popcorn, värst var nog när vi skulle välja glass. Stod säkert i en halvtimme HAHA! Beslutsångest deluxe!  Vi skulle iaf ha det till vårat mys som vi skulle ha på kvällen, snackade skit & satt & valde ut vilka låtar vi ska ha i Marmaris. Från 247 till 173 stycken, liiite bättre va!? & idag så stod ögonfransfärgning (puuuh!) på schemat. Gick bra men det var lite läskigt..

Idag i eftermiddags så kom brorsan med frugan & lille knodden hit till oss på mors dag-middag & lite mys.. Sen gjorde jag fotbad & kollade bb.. Blev sinnes chockad när dom ledde bak Peter till finalrummet men det är så det ska vara!

Aja.. Ska läsa igenom lite bloggar & kolla serier nu. Lååååång dag imorgon!! :z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0