6e maj 2011

2011-05-06 @ 20:49:05 Allmänt

Ååååh min dumme förkylning går inte över! Har varit sjuk i en vecka nu. Började med lite halsont förra helgen & sen under veckan försvann det men övergick till "vanligt" sjuk.. Brukar inte vara sjuk så ofta, senast var i typ 3 dagar i början av mars eftersom jag jobbade ihjäl mig (blir alltid sjuk pga stress & jobb & sen när jag chillar blir jag sjuk!). & innan mars minns jag inte ens haha! Vill dessutom ut & gå pw så vafan, kan ju inte andas :z

Jajaaa.. Tryckte nyss en pizza btw, så jävla gott! Var riktigt längesen jag åt en svensk kebabpizza  Tänkte inte hitta på något ikväll, bara stanna inne & vila. Samma sak imorgon.. Tänker inte jobba heller förens jag är frisk! Dom ringde självklart idag efter jag hade varit där på ett introduktionsmöte & dom VET att jag är sjuk. Alla där har hört det, så varför ringer dom då? Salaklar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0