Big Brother

2011-05-02 @ 22:47:15 Allmänt
Alltså fyfan.. Sitter & kollar på bb nu & blir fan uppriktigt sur! Alltså, jag har följt bb från dag 1 VARJE dag förutom seriöst 4 dagar.. Till & med när jag var i Turkiet fick jag kolla på detta & fick även min turk att bli intresserad av det fast att han fattar 0 svenska..

Till saken då.. Gillade inte alls Rodney i början men sen på "slutet" började jag gilla han mer & mer, vette fan varför men tyckte han verkade ball & soft bara.. Han fick ju gång på gång skit från bb & sen ÅKER HAN UT!? Lovar att dom fuckade med rösterna, det han sa om att dom stängde röstningen tidigare vid ett tillfälle då han hade en röst under Madde stämmer säkert! Tror fan hårt på det.. Dom har fkn säkert pröjsat för Maddes pattar, och dom har typ investerat pengar i henne så jag lovar att hon sitter i finalen :z fyfan.. Skulle inte förvåna mig om hon har gjort något annat med produktionen.. Behöver nog inte skriva vad  Fattar inte varför dom annars skulle fixa så att en sån jävla tråkig människa är kvar när det fanns två till som var nominerade den söndagen som gör BRA tv som lockar tv-tittare - exakt så som bb vill ha det!

Aja, pallar inte skriva mer om det. Ska bli jävligt spännande & se vad som händer härnäst bara..


Kommentarer
felicia -
2011-05-06 @ 14:54:07

jag har live och kollat också sen dag 1. Fattar inte att han kunde åka!



ut med katta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0