Shoppingen

2011-05-18 @ 20:00:00 Shopping
Var ju som sagt på stan med Emma idag.. När jag var på väg dit så märker jag att jag visst sitter på spårvagnen en timme för tidigt (Y) Skyller dålig sömn två dagar i rad på det, hehe.. Aja, inget & göra så satt kvar på vagnen & tog en liten tur runt Göteborg.. Var ju så kasst väder så ville inte stiga av + att hade jag gått i affärer så hade det varit skittråkigt för mig & gå igen sen med Emma liksom..

Mötte upp henne senare & ååh vad vi gick runt! Typ samma affärer 3 gånger, HAHA! Det visade sig bli en riktigt bra shoppingdag för oss båda! Jag fick med mig:

Skitsnyggt virkat/blommigt linne med volanger - Missäy
Orange-aprikos färgad långklänning - H&M
Kort linne med palmer - H&M
Världens ballaste ring - Gina



& även vissa saker som jag inte fotade - skitsnygg bh från Lindex, vita sneakers från DinSko 99 kr istället för 299 , ögonfransböjare & en morsdag present.. Fick även 200 kr extra på mitt västtrafik kort helt gratis. Tack så mycket  Hon måste ha gjort fel i kassan men jag märke ju inte det förens jag skulle stämpla på spårvagnen hem & där fanns 400 kr istället för 200. Kollade kvittot & jag hade ju betalat rätt. 200 kr för västtrafik & 200 kr för comviq..

Aja, härlig dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0