Elsas värld

2011-11-04 @ 00:24:55 Allmänt
NU är jag hemma, haha! Nej okej jag kom hem innan 23 men läste massa bloggar & kollade självklart på nya serien Elsas värld. JAG DÖR!!  Jag älskar böckerna & ska köpa den tredje boken nu, men så kom jag på att jag nog vill ha den på flygplanet ner & upp i januari så jag väntar nog faktiskt. Hoppas jag klarar mig, hehe.. Annars så var serien helt underbar, bortsett från att dom har hoppat över massa saker + ändrat storyn lite & att ett avsnitt bara är 10 minuter.. Så tråkigt! Så mycket som händer i böckerna liksom, jag kräver minst 30 minuters avsnitt!

& dagen idag då.. Naglarna blev naturella & självklart fina. Gulliga Linda som gör det lite billigare också för att hjälpa mig  Sen sprang jag iaf iväg till jobbet, blev lite sen men det gjorde inget. Hade aaaskul & tiden bara flög förbi.

Nu ska jag kolla på någon mer serie & sen hoppa i säng. Jobbar 8,30-15 imorgon & sen ska jag & mami in till stan för att fira min brors fru så det blir maaassa god hemlagad kina/thai-mat! Dreglar bara av tanken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0