Free day

2011-11-02 @ 17:02:31 Allmänt
Har varit ledig hela dagen idag, så skönt! Mamma tjatade på mig att vi skulle åka till någon lampaffär + ikea men usch nää. Jag ville verkligen bara lata mig framför datorn & i soffan

Imorgon ska jag äntligen fixa naglarna! Har inte gjort det på över två månader & dom höll otroligt bra faktiskt men nu i slutet fanns det för lite akryl kvar på naglarna så det blev för tungt tillslut & nu har några släppt. Funderar dock på att inte lägga tippar på alla de som har åkt av eftersom jag fortfarande vill ha riktigt korta naglar. Får se vad som blir bäst..

Nu ska jag förflytta mig till soffan & se på något kul program & vila lite mer, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0