Händelserik dag

2011-11-11 @ 12:24:30 Allmänt
Godmorgon, godmorgon!

Nej, okej kanske inte riktigt. Fattar inte vad som har hänt med mig, sover aaaslänge nu. Kanske beror på att min säng är den skönaste ever + varmt täcke & att jag precis fått nya mörka gardiner  Seriöst, hur mycket jag än försöker så kommer jag inte upp.

Idag händer massor iaf, ska åka in till stan snart & köpa present till D's babyshower imorgon. Sen blir det väl att kika lite i affärer också. Ska äta gratis tårta också, för på kungsgatan kommer det vara en 600 m lång tårta + 20% i alla butiker där! Sen ungefär vid 16 ska jag åka till jobbet för att jobba från 17-20. Niiice!

Aja, nu måste jag sätta fart på mig själv om jag ska hinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0