Lördag

2011-11-12 @ 16:34:17 Allmänt
Nu är jag hemma från jobbet, sitter & väntar på Narin så vi kan åka till Daniella & gå på hennes babyshower.. Det börjar 17 men vi kommer bli lite sena, men aja..

Jobbet då.. Alltså det var kaos. Jag tjafsade med en kille som jag jobbar med, orkar inte med honom något mer! Orkar inte gå in på vad det var heller men kan ju lugnt säga att jag ville bara kasta saker på hans ansikte & gå därifrån! Började skaka så jävla arg jag var.. Underbar start på dagen

Iaf.. Ska föra över lite bilder till telefonen nu (formaterade den igår - så skönt!) & sen ska jag ta ut hunden innan det blir dags att gå hemifrån.


Kommentarer
haidisblog ▲
2011-11-28 @ 23:55:43

Hoppas du haft en rolig start på veckan! hihih :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0