Seg dag

2011-11-10 @ 14:57:56 Allmänt
Ååååh idag är jag TRÖTT! Var en aslång dag igår, vaknade kl 6 på morgonen & gick till skolan. Har aldrig haft lektion så tidigt men jag kände att det var bäst att gå eftersom vi skulle ha en övning - externredovisning nämligen. Jag skulle ju aaaldrig ha lyckats räkna det själv hemma.. Efter skolan så åkte jag hela långa vägen hem, åt mat & sen ner till jobbet. Jobbade från 14-22 & stängde köket. Sen kom jag hem, snackade i telefon med frugan & efter det så däckade jag! Sov så underbart hela natten & morgonen. Första morgonen min hund inte väcker mig heller, så det kändes gött. & nu har jag precis avslutat föreläsning 2 i externredovisning. Håller på att somna så tråkigt det är + lärarens röst. Tycker det är sämst när man inte får se läraren för man får liksom ingen uppfattning om känslor eller ansiktsuttryck eller något överhuvudtaget.

Ska se om jag pallar en till föreläsning, sen ska jag iaf äta något & sen blir det träna vid 17. Egentligen så vill jag ju inte träna vid den tiden eftersom gymmet är helt fullt då men samtidigt vill jag ju ha en träningskompis. Roligare så! Aja, nu måste jag ringa ett samtal så skriver senare/imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0