Tisdag

2011-11-08 @ 13:16:17 Allmänt

Sitter just nu & ska börja plugga snart. Har missat några föreläsningar som jag tänkte ta igen nu. Det är fördelen med distans, att jag kan se det mesta online. Har alltså inte alls dåligt samvete för att jag gav mig själv en vecka extra ledigt förra veckan  Dock trodde jag att jag var ledig idag & när jag kollar i min kalender så ser jag att jag mina två föreläsningar inte alls skulle vara streamade. Så här satt jag & babblade på i telefon när jag trodde jag måste vara i skolan, haha fast sen så ser jag att dom ändå ligger upplagda online. TUR!

Aja.. Tänkte plugga nu i typ 1-2 timmar sen ska jag gå & träna. Skulle egentligen ha gjort det tidigare men jag pratade i telefon istället & blev helt matt så orkade fan inte. Men nu får jag iaf en träningskompis, roligare så också ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0