24e oktober 2011

2011-10-24 @ 12:50:15 Allmänt
Hej & håå vad tiden går.. Har haft fullt upp + att datorn brakade ihop förra veckan så fick lite panik där med tanke på att jag hade suttit i 3-4 dagar & sammanfattat en hel kurs som jag ska ha tenta på imorgon.... Tog lite tid men igår fick jag tillbaka datorn från en som jag jobbar med som hade kollat igenom den & sa att det förmodligen berodde på laddaren & inte på något i datorn. Tur i oturen typ. Jävligt skönt att ha "sparat" 6000 kr iaf! Jag är en sån person som bara kan köpa dator, mobil osv när det känns rätt haha! Knas är jag, jaaa...

Sitter iaf idag & läser igenom min 20-sidiga sammanfattning på marknadsföring. Vet inte hur det kommer gå imorgon alltså, även om jag får in basfaktan i huvudet så vet jag att själva frågorna på tentan är askrångliga så jag kommer typ tappa allt. Men aja, ska köra på så mycket jag bara kan iaf!

Ska fortsätta nu med mitt viktiga vuxna liv - orka!!

PUSS

Kommentarer
Emmaa
2011-10-25 @ 15:51:08

Yees det är det som är tanken, eller om de till och med gjort armén frivillig :) Vi får se då helt enkelt, är typ 18 år kvar :)



Aydin, kusadasi? Vet du vart det ligger? haha aa det är typ där i alla fall!

SANDRA
2011-10-26 @ 17:24:35

hmm.. har ingen aning faktiskt? vad har du för level då? crossen på mitt gym har level 0-20 och jag brukar ha på 10 eller 11. om du är säker på att du gör rätt så har jag faktiskt ingen aning vad som är fel. tar du i med både armar och ben rejält ?

Tina
2011-10-27 @ 12:48:13

Hej! Följa varandra via bloglovin? Lägg till mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2011-10-31 @ 18:03:23

Hoppas det gick bra på tentan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0