2a oktober 2011

2011-10-02 @ 14:53:34 Allmänt
& äntligen har oktober månad börjat! Måste ifs bara få säga fy till mig själv, skriver i några dagar & sen slutar jag helt plötsligt & sen börjar jag igen :z Får väl klaga på att det är lite mycket att göra from time to time.. Skola, jobb & utgång på det!

Livet tuffar på iaf.. Har lite livskris om hur jag ska göra med min skola faktiskt.. Detta var verkligen inte som jag trodde + att högskola är inte min grej. Känns ändå skönt att få det "på papper". Skulle vara distans tex men vi är ju där 4 dagar i veckan? Visst jag förstår att det är grupparbete men ändå, det nämde dom aldrig något om. Hmmm... Får kämpa på i några månader till i guess. Kanske ordnar upp sig

Igår var vi iaf ute, blev girls night med finaste flickorna, Diana, Narin & Jossa.. Hade skitkul! Dansade heeela tiden med undantag för luft & shottar haha! Var reaggeton kväll så när dom gamla klassikerna burn it up osv spelades blev man ju helt till sig! Dock kunde det ha varit mindre latino men jaja, ska inte klaga för kul hade vi & så hade vi fri entré!

Nää, ska inte tjöta på massa nu. Blir för långa inlägg.. Kul med fler kommentarer också!


Kommentarer
matilda
2011-10-02 @ 15:13:11

Skulle bli väldigt glad om du hade lust att lägga en röst på min outfit, som blivit uttagen till spotlifes tävling? Ligger tvåa och behöver några röster till för att ha chans att gå vidare till årsfinal!



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



Ha en jättefin dag!

Kram

Sand mellan tårna
2011-10-02 @ 16:35:33

Förstår att du tycker det är skönt att en ny månad börjar. Usch, kommer själv ihåg hur jobbigt det var innan vi flyttade ihop och inte kunde ses på flera månader.

Ser att du pluggar, du har inte funderat på att plugga på distans. Då kan du ju göra det från turkiet:)Vet många som gör så.

Å på tal om turkiet bloggar...det kryllar av dom:) Hur många som helst med turkisk kille/man som bloggar. Är med i en fb grupp för oss med turkiska män/killar, 240-250 medlemmar och mer än hälften bloggar tror jag så det finn gott om vår sort;)

Sand mellan tårna
2011-10-03 @ 21:07:01

Jaha, så du är också med där=) Då har vi säkert "setts";) Är ju så många medlemmar nu så jag har lite dålig koll sen är jag inte inne så mycket. Ska erkännas att jag är lite trött på allt visum/ut snack då man själv inte är mitt i det blir det lite långtråkigt att läsa om men annars en toppen sida. Anledningen till att vi bor här är att han aldrig velat bo i Sverige och jag alltid kunnat tänka mig att bo här. Han har eget företag som går jätte bra så vi har det mycket bättre här ekonomiskt än vad vi skulle haft det i Sverige tror jag. Vi trivs här helt enkelt.

Det va ju surt att du inte fick veta att det var en massa grupparbeten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0