31a oktober 2011

2011-10-31 @ 21:25:11 Allmänt
Som vanligt går det ett par dagar mellan uppdateringarna, ibland har man oflyt alltså. Tentorna gick bättre än vad jag trodde men samtidigt tror jag inte att jag blir godkänd. Aja, kör omtenta på det & sen får vi se.

Gör inte så mycket just nu iaf, halvkollar på tv & pratade nyss i telefon. Är lite seg eftersom jag har jobbat hela dagen idag, men det känns gött att det blir pengar i slutändan iaf.

Ska nog faktiskt avsluta inlägget här för jag måste googla min fula grej/sjukdom jag har fått på halsen :z Fattar inte vad som har hänt, är helt ledsen för bara den lilla grejen gör att jag känner mig helt grotesk. Ja, jag är så ytlig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0