4e oktober 2011

2011-10-04 @ 17:43:26 Allmänt

Blir seg uppdatering nu med haha, sorry! Har iaf pluggat idag. Ouuff så tråkigt! Satt bara där & försökte få föreläsningen överstökad haha! Ifs gjorde jag den som inte "sänds" förens den 18e men jag tänkte att vi kommer ha så mycket annat att göra så lika bra att få klart den. Behöver nog bara skriva till lite på deen delen i gruppens uppsatsen som jag fick - användningsområden.

Ajaa, NOG med skolsnack! Sitter iaf just nu & tar det lilla lugna efter powernapen & promenixen med hunden.. För det var ju liksom sååå jobbigt

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.. Försöker väl bara få tag på min älskling. Har inte hört från honom sen igår natt :z Börjar bli måttligt orolig nu! Har nog inte skrivit det här men han blev förflyttad igen. Han var ju först en månad på ett stort ställe där alla soldater kommer & får öva på olika saker, sen flyttades han till ett annat lite mindre ställe & där trodde ju jag att han skulle stanna men nää. Nu är han tydligen i en liten ödslig by mellan två berg som är mellan fler berg (his own words, haha!).. Det positiva är iaf att det är så lugnt där så inget farligt kan hända, men klart man blir orolig ändå! Naturligt när man älskar någon



Kommentarer
cicci
2011-10-04 @ 18:42:05

sv: haha ja, jag trodde också dom skulle tillhöra syskonskaran, men var inte säker. när jag såg det så mindes jag att du ville veta så det var ganska självklart att jag skulle säga till dig. kändes dumt att inte göra det eftersom du frågade :)

Emmaa
2011-10-05 @ 13:26:44

Är han i armén?

Madeleine
2011-10-05 @ 20:17:12

Sv: Ja jag håller verkligen med. Men vår hyresvärd är ju heimstaden och dom äger nästan hela stadens lägenheter det är därför det är så svårt att få igenom saker. Dom har en hel del andra lägenheter som ska fixas och så. Men det är bara till att hålla koll ^^



Hoppas att allt är bra med dig :)

iiiden med 3 i
2011-10-07 @ 13:06:46

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0